מניקור מושלם עם מבנה אנטומי

אז מה לא בסדר במבנה האנטומי שלך?

כמובן שהורדה לא נכונה זו הסיבה הראשונה אם הציפורן לא חלקה ונשאר הרבה חומר מהג’ל הקודם
מבנה אנטומי הופך לבנייה ושיכבת מגן מנצחת
עצה ממני תחליקו את הבייס עד גובה של 5% פחות או יותר מבלי לגעת בציפורן הטבעית. ראש להחלקה של בייס עם פס אדום מצויין לצורך הזה.

שכבת בייס דקה מדי או עבה מדי?

הרבה פעמים לא מתאימה למבנה של הציפורן של הלקוחה, טיפ ממני: תתאימו את כמות הבייס למבנה ולגודל של ציפורן הלקוחה. לכל לקוחה יש מבנה ציפורן שונה אחת עם משטח ציפורן ארוכה או אחת אשר כוססת ואין לה מבנה כמעט.
ציפורניים קצרות וקטנות חייבות להישאר כאלה במידה ותגזימו עם הבייס הן יראו כמו כפתורים עגולים ושמנים
ציפורניים נשריות לא צריכות הרבה בייס, ציפורניים ארוכות לעומת זאת כן צריכות חיזוק נוסף בקו השבר עם חיזוק נוסף אחרי שכבה ראשונה ייבוש ואז שיכבה שנייה של בייס למניעת התנתקות הציפורן או שבר.

חוסר של שכבה ראשונה:

במבנה האנטומי חייב להיות 2 שכבות בייס, הראשונה דקה מאוד שאותה אנחנו מחדירים לתוך הציפורן ומגיעים לכל הפינות (לא מתחת לעור) סוגרים קצה ומייבשים, ורק אז השכבה של המבנה אחרת הכול נוזל.
טיפ ממני – מומלץ מאוד עם מכחול חיצוני ולא עם המכחול של הבקבוקון “ששותה” הרבה חומר וכשפותחים אותו הוא מלכלך את כל התעלות.
פריימר החומר שפותר בעיניי כמעט הכול! אהוב עליי. כל יום פוגשת בנות ששופכות פריימר בנדיבות רבה על כל מה שרק אפשר זאת הסיבה ראשונה להתרוממות לק גל ולנזילות בצדדים. הפריימר הוא דביק וכאשר נכנס לתעלות הבייס פשוט נוזל עליו לאותו המקום
טיפ ממני – מנגבים את המכחול של הפריימר משתי צדדיו ורק אז מורחים על הציפורן

תנוחת היד של הלקוחות במנורה לא נכונה?

 לא סיפרת ללקוחה איך מייבשים נכון את הג’ל
היא לא חייבת לדעת ! לכן זה מאוד חשוב לעשות את השלבים נכון ולייבש במכונת ייבוש בהתאם לכל שלב.
מבנה אנטומי אפשר ליראות רק במצב הפוך כאשר הכף יד הפוכה עם האצבעות כלפי מטה כך שכוח הגרויטציה מושך את החומר מהצדדים לאמצע.
טיפ ממני- 4 אצבעות ביחד זה לא פשוט בכלל שלא נדבר על 5 אצבעות.

איך אפשרי לעזור ?
whatsapp