תקנון האתר – עדידה

רוצה להצטרף להצלחה?

קבלי 5% הנחה על קורס ברישום דרך האתר

השימוש באתר האינטרנט של חברת עדידה(להלן “האתר”) ובכל התכנים הכלולים בו ובשירותים השונים
הפועלים בו, מעיד על הסכמתך לתנאים אלה, ולכן הנך מתבקשת
לקרוא אותם בקפידה.

בתקנון זה יהיו למונחים המוגדרים בו המשמעות שלהלן:

החברה עדידה בית הספר למקצועות היופי (היופי בידייך) עוסק מורשה 039246814
adida.co.il . האתר – אתר האינטרנט
המוצרים – המוצרים המופיעים באתר ומוצעים למכירה
זמן אספקת הסחורה:
חברת שליחויות: עד 2 ימי עסקים מעת ביצוע ההזמנה בערים מרכזיות. ולשאר הארץ עד 3 ימי עסקים לעיתים רחוקות 4 ימי עסקים לקיבוצים ומושבים מרוחקים ומעבר לקו הירוק. ניתן לבוא
ולקחת את המשלוח. או איסוף עצמי מבאר שבע. יום אספקת הסחורה – היום בו נמסרה הסחורה ליעד המבוקש ע”י הלקוחה.
כתובת למשלוח דואר – הכתובת אשר נרשמה ע”י המזמינה בטופס ההזמנה ככתובת למשלוח הזמנות.
יום ביצוע ההזמנה – היום בו בוצע התשלום בכרטיס האשראי/העברה בנקאית.
ימי עסקים הינם ימי חול, ראשון עד חמישי, ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד.

כל הזמנה אשר התקבלה עד שעה 14.00 באותו יום תצא באותו יום אך הספירה של ימי העסקים תתחיל למחרת לדוגמה: אם משלוח הוזמן ביום ראשון עד השעה 14.00 ייצא באותו יום אך הספירה תתחיל מיום שני בהתאם לאזור המשלוח ערים מרכזיות עד 2-3 ימי עסקים קיבוצים מושבים ומעבר לקו הירוק עד 3-4 ימי עסקים. הובלות ריהוט וציוד למכוני יופי יבוצעו ע”י נהג חיצוני של חברת הובלות או ע’יי תמנון שליחיות .  ציוד למכוני יופי וריהוט כבד כגון: מיטות טיפולים שולחנות לבניית ציפורניים כורסאות פדיקור איפור גבות וכיסאות פדיקור יובלו עד לבית הלקוחה בהתאם לאפשרויות המשלוח באתר שנבחרו ע”י הלקוחה. לכל ציוד או ריהוט כבד כפי שצויין המוביל מגיע עד לדירת הלקוחה ללא חיוב נוסף אם ישנה מעלית בבניין או שהדירה או הבית הפרטי מקומם עד 12 מדרגות מהמדרכה . למשל בניין בן 3-4 קומות ללא מעליות יחוייב 30 ש”ח לכל קומה החל מהקומה השנייה . כל קומה מעל הקומה הראשונה תחוייב ב30 ש”ח . בנוסף גם דירות או בתים פרטיים באזורים הרריים המרוחקים משפת המידרכה מעל 12 מדרגות גם אם זו ירידה! יחוייב בתוספת תשלום למוביל 30 ש”ח לכל קומה גם אם זה כיוון מטה. על הלקוח חובה להיות זמין בפלאפון בסמיכות שעתיים לפני קבלת המוצרים במידה והוא לא יהיה זמין והשליח או הנהג נמצא בקירבת ביתו והלקוח לא ענה השליח נוסע והלקוח יקבל את המוצרים רק בסבב הבא של כניסה לאותו אזור שכונה. כל טענה לא תתקבל! לגבי זמינות הלקוח חובה לתאם עם השליח טלפונית בזמן קבלת המוצרים ובמידה והלקוח לא ענה פעמיים באותו השבוע משלוח הבא הוא יחוייב שוב על הגעת שליח לביתו. לקוחה – רוכשת המוצר/ים באתר החברה.
כללי האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת מוצרי קוסמטיקה, מניקור, פדיקור מיובאים והוא בבעלות החברה
ומנוהל על ידה. התקנון של האתר מתייחס גם לחנות פיזית הממוקמת בדימונה מרכז מסחרי בית שיא 5 ולהזמנת מוצרים מהחנות הפיזית עדידה בהזמנה טלפונית או בעזרת שירות המיסרונים הוואצאפ באישורה של הלקוחה . הזמנת מוצרים חשמליים למקצועיות לק ג’ל אבקות ונוזלי אקריל ובנוסף כל המוצרי ריהוט למכוני יופי כמו שולחנות עבודה עגלות טיפולים חדרי קוסמטיקה וציוד קוסמטי כבד (מעל 16 ק”ג) המסופקים ללקוח ע’י חברת משלוחים חיצונית או ע”י נהג ייעודי של עדידה.
לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות לשרות הלקוחות של החברה בטלפון 086752596
office@adida.co.il או 0528747873 ניתן גם לכתוב במייל תקנון זה הנו הבסיס החוקי להזמנות ולגלישה באתר והוא בלבד המסדיר את היחסים בין החברה לבין
הגולשת באתר ו/או המזמינה דרך האתר.
הנך מצהירה ומסכימה, כי ידוע לך שבשימושך באתר, הנך מצהירה כי קראת והבנת את כל התנאים
שלהלן, כי הנך מסכימה להם ומתחייבת לקבל על עצמך את כל ההתחייבויות הנוגעות לך על-פיהם ו/או
הנובעות מהם, וכי יש בשימושך זה כדי הסכם בינך לבין החברה (להלן – ההסכם או הסכם זה)
כל המבצעת הזמנה ו/או רכישה דרך האתר מצהירה, כי עם ביצוע הפעולה, היא קראה תקנון זה, וכי היא
מסכימה לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, וכי לא תהיה לה או למי מטעמה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה
כנגד האתר ו/או החברה ו/או הנהלת האתר ו/או החברה ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בכל הקשור להוראות
והתנאים של תקנון זה.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא
צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.
רישומי המחשב של החברה בלבד, בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לנכונות הפעולות.
תמונות המוצרים המוצגות באתר הנן להמחשה בלבד ואינן מחייבות כלל את הנהלת האתר. כן מוסכם
ומובהר, כי החברה תשתדל לעשות את מיטב יכולתה כדי להציג בפני לקוחותיה תמונות מדויקות ככל
האפשר.
10 . החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי
עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות והחברה לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או
קשורה אליהן.
11 . כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע”מ, אם הוא
חל לפי הדין, ואינם כוללים דמי משלוח.
12 . הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך
בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שהתפרסם בעת שהשלמת את תהליך
ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי ותשלום בפועל) אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך
ההזמנה, תחויב הלקוחה לפי המחירים המעודכנים בעת ביצוע השלמת ההזמנה והתשלום בפועל.
13 . הנהלת האתר רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות. הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק
מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.
14 . תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר
תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, טאבלטים למיניהם וכיו”ב). כמו כן, תנאי השימוש חלים על
השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט, ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.
15 . הינך מתחייבת לעשות שימוש באתר אך ורק למטרות שימוש אישי ולא מסחרי, ונאסר עליך להכניס
שינויים, להעתיק, להפיץ, לשדר, להציג, לבצע, לשכפל, לפרסם, ליצור עבודות נגזרות או למכור פריט מפרטי
המידע או התוכנה או התמונות או כן מידע אחר שמקורם באתר.
16 . הנך מתחייבת לעשות שימוש באתר אך ורק למטרות חוקיות ומבלי לגרוע מהאמור לעיל לא תשתמשי
באתר ו/או תפיצי באמצעות האתר כל חומר שיש בו משום:
(א) פגיעה או הפרה עפ”י כל דין שהוא בזכויות החברה ו/או בזכויותיהם של צדדים שלישיים כלשהם; או\
(ב) עברה, איום, ניצול לרעה, לשון הרע, פגיעה בפרטיות, גסות רוח, תועבה או אי
נעימות כלשהי; או
(ג) עידוד התנהגות המהווה עבירה פלילית או המקימה חבות אזרחית או שיש בה
הפרת דבר חקיקה כלשהו; או
(ד) פרסומת או שידול לרכישת מוצרים או שירותים, אלא אם כן ניתן לכך אישור
חברה מראש ובכתב.
(ה) כל שימוש באתר על ידך אשר, עפ”י שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של חברה, יש בו כדי להגביל,
להרתיע או למנוע מאחר את השימוש באתר הינו אסור בהחלט ומהווה הפרה של הסכם זה. מובהר כי אין
כאמור לעיל כדי לגרוע מחברה כל סעד חוקי העומד לרשותה בגין הפרת תנאי ו/או הוראה כלשהיא בהסכם
זה.
הרשמה לאתר החברה וביצוע הזמנות דרך האתר
17 . רכישת מוצרים תתבצע על ידי לקוחה רשומה באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. יובהר, כי
מילוי כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה.
18 . הנהלת האתר לא תעשה בפרטי הלקוחה כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר המהווה
חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש ורכישה אלה.
19 . על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים
באתר במדויק. אם בעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, החברה לא תוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו
ליעדם. במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים, תחוייב הלקוחה בתשלום בגין דמי משלוח
וטיפול ועל כן יש להקפיד למלא פרטים מדויקים ועדכניים.
20 . עם ביצוע ההזמנה ע”י הלקוחה, תבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי, ועם אישור ההזמנה ע”י
חברת האשראי, תישלח הודעה על כך ללקוחה שהעסקה אכן אושרה.
21 . פרטי ההזמנה כפי שהזינה הלקוחה בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי החברה יהוו ראייה חלוטה
וסופית לנכונות דרך הפעולה.
22 . במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברת האשראי, תקבל מבצעת הפעולה הודעה מתאימה על כך והיא
תתבקש למסור אמצעי תשלום אחר.
23 . אישור פעולת הרכישה מותנה בכך שהמוצר אכן קיים במלאי מחסני החברה במועד האספקה המבוקש
ו/או במועד ההזמנה. במידה ולא צויין כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע
ההזמנה, לא תהא החברה מחויבת במכירת המוצר, ולרוכשת לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין
כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם לרוכשת ו/או לצד ג’. האמור הנו בכפוף לכך שהנהלת
האתר תשיב ללקוחה כל סכום ששילמה במידה ואכן שילמה לחברה ו/או תבטל החברה את החיוב, במידה
ובוצע. יש להדגיש ולהבהיר, כי ייתכנו מצבים אשר אינם בשליטת החברה ובהם על אף שפריט מסוים מוצג
באתר כקיים במלאי, בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו – במצבים אלו תבוטל העסקה וללקוחה לא
תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לחברה על ידי הלקוחה.
24 . כל לקוחה תהיה רשאית להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש למשלוח וזאת על ידי עדכון פרטים מדוייקים של
היעד המבוקש בטופס ההזמנה – אך היעד האחרון למשלוח שיעודכן על ידי הלקוחה יישמר במאגר החברה
כיעד המבוקש של הלקוחה.
25 . במידה והלקוחה לא תשנה את פרטי היעד המבוקש למשלוח המוצר/ים – החברה תשלח את המוצר/ים
ליעד המבוקש האחרון של הלקוחה אשר יהיה ברשומות החברה בעת ביצוע הרכישה.
26 . יודגש כי החברה תהיה זכאית שלא לאשר הזמנה של לקוחה מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי,
בין היתר אולם לא רק, במקרים בהם:
אם בעת ההרשמה באתר נמסרו במתכוון פרטים שגויים
אם בוצעו מעשה או מחדל, הפוגעים או עלולים לפגוע באתר או בהנהלת האתר, או בצדדים שלישיים
כלשהם, לרבות לקוחותיה, עובדיה וספקיה של הנהלת האתר
אם שירותי האתר שימשו לביצוע מעשה הנחזה כבלתי חוקי על-פי דיני מדינת ישראל או כדי לאפשר,
להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה
אם הופרו תנאי הסכם זה, תנאיו של אחד מהמסמכים המחייבים או תנאיו של כל שירות מקוון אחר שיציע
האתר
אם ישנו חוב כספים לחברה או לחברות הקשורות עמנו והחוב לא נפרע, למרות שחלף המועד לתשלומו
אם כרטיס האשראי שברשות הלקוחה נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.
27 . לאחר שנמסרו הפרטים, המסמכים המחייבים אושרו וניתנה הסכמת הלקוחה לתנאי השימוש ומדיניות
הפרטיות, הנהלת האתר רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח ללקוחה עדכונים באמצעות חשבונה באתר
או באמצעות הדואר האלקטרוני. בכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצריה, כמו גם שירותים ומוצרים
של אחרים, מבצעים, חידושים באתר, כמשמעות הדברים בסעיף 30 א. לחוק התקשורת (בזק ושידורים),
התשמ”ב – 1982.
28 . במידה והלקוחה אינה מעוניינת לקבל מאת החברה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצריה וכו’ יהיה
עליה להודיע על כך לחברה.
29 . אם יתברר שכרטיס האשראי של הלקוחה אינו תקף, או שחברת כרטיסי האשראי איננה מכבדת את
העסקה, או שהמוצר המבוקש איננו מצוי במלאי שבידי החברה, הנהלת האתר תיצור קשר עם הלקוחה לשם
השלמת העסקה או ביטולה.
30 . על פי חוקי האתר והחברה, קבלת מתנה / הנחה במסגרת מבצע מוגבלת לפריט אחד ללקוחה.

מדיניות החזרת מוצרים:

עבורנו תחום היופי הוא מקצוע ואהבת חיים. צוות עדידה בית הספר למקצועות היופי משתדלים תמיד לעשות את הטוב ביותר ולספק את המוצר ברמה הגבוהה ביותר עם הבדיקה המקיפה ביותר לפני אריזת המשלוח ושליחתו אליכם. במידה והמוצר לא תקין או פגום או מעוניינים מסיבה כלשהיא להחזיר מוצר שנרכש בעדידה, ניתן תוך 14 ימים להחזירו באריזתו המקורית ללא פגע או קלקול מכל סוג שהוא. בצירוף חשבונית קנייה, בניכוי עלויות טיפול ומשלוח. עלות משלוח 30 ש’ח אשר חלה על הרוכש ועלות טיפול נוספת בסך 50 ש”ח אשר תחול על הרוכש. התקנון של עדידה להחזרת מוצרים או ביטול עיסקה הינו תקף לקנייה בחנות או הזמנה טלפונית ששולמה מראש וכן באתר האינטרנט ADIDA . משלוחי ריהוט וציוד קוסמטי כבד כמו חדרי טיפולים, שולחנות לבניית ציפורניים, כורסאות פדיקור או כורסאות גבות איפור (מעל 16 ק”ג) ניתן לבטל עיסקה בניכוי 10 אחוז מסכום העיסקה או הנמוך מביניהם והובלות שילוח המוצר. עלויות טיפול ומשלוח בסך 150 ש”ח עבור כל פריט (אשר משקלו מעל 16 ק”ג) במידה והותקנו מוצרי ריהוט ישולם משלוח נוסף לנהג עבור איסוף המוצרים. במידה ויש נזק שריטה ליכלוך או פגם כלשהו ברהיט לא תתקבל כל טענה ולא ניתן יהיה להחזיר את הרהיט בשום תנאי. ניתן גם להגיע לחנות המוצרים של עדידה בכתובת בית שיא 5 מרכז מסחרי דימונה. ניתן לקבל החזר כספי תוך 72 שעות להזמנה אשר שולמה במזומן. לא יתקבל החזר של לק ג’ל מכל החברות שאנו מוכרים על טענות שינוי גוון או גוון לא רצוי כפי שבחרתם באתר. אנו מצלמים עם מיכשור מקצועי ע’י צלם איכותי ומשתדלים להביא לכם את הצבע בצורתו הקרובה ביותר למקור אך ייתכנו שינויי גוון בין פלאפון לפלאפון טאבלט או מחשב .מוצר שהוחזר ע’י לקוח במסגרת ה 14 יום יקבל זיכוי למימוש עתידי לקניית מוצרים בחנות או באתר.ניתן גם לטלפן לחנות לגבי מוצר פגום או מקולקל בטלפון 08-6752596 ולקבל מידע ושירות .גם .office@adida.co.il באימייל.  תיקון מוצרים חשמליים שנרכשו בעדידה:

לכל המוצרים החשמליים שנרכשו באתר ישנה אחריות יבואן במשך שנה על קילקולים תקלות וביצוע לא כפי המופיע במפרט המכשיר. אין אחריות על שבר וכל טענה כלשהי לא תתקבל. עדידה אחראית לאסוף את המוצר מהלקוחה ולהחזירו תקין ללקוחה. עלות הטיפול האיסוף וההחזרה תחול על הלקוח או הלקוחה. התשלום עבור האיסוף של המכשיר התקול הינו 60 ש”ח שישולם לעדידה, ובתום התיקון המכשיר יוחזר ע’יי שליח עד פתח הדלת. זמן תיקון המכשיר החשמלי הוא בין 7-10 ימי עסקים. ועדידה לא אחראית לספק מכשיר חלופי או כל דבר אחר במקום המכשיר התקול.

שימו לב לצערנו לא נוכל לבצע החזר כספי למוצר או לא באריזתו המקורית או שנעשה בו שימוש. כמו כן לא ניתן לקבל החזר עבור הוצאות המשלוח והוצאות טיפול, באם היו אותן שילמתן לקבלת המוצר או החזרתו. המשלוחים נארזים בצורה הטובה והבטוחה ביותר עם הציוד הטוב ביותר להבטחת שלמות המשלוח והאריזה ונשלח ע’י חברת משלוחים מקצועית בעלת וותק ואמינה בפריסה ארצית. תודה לכם שרכשתם עדידה מקווים לראותכם שוב.


איך אפשרי לעזור ?
whatsapp