איזה לק הכי עמיד ומה החברות המומלצות? כל מה שצריך לדעת

לק זה כייף, זה משובב נפש, מעניק מראה מטופח גם אם שגרת הטיפוח לא בדיוק בשיא אונה בזמן נתון וזה מוסיף גם הרבה מאד יצירתיות. כולנו אוהבים לק, וכולנו כנראה, או לפחות רובינו, הרבה פחות אוהבים להסיר אותו. מה שאפילו עוד פחות רצוי מהפעולה הנחוצה והבלתי נמנעת של הסרת הלק, הוא ההתמודדות על תהליכי ההתקלפות שלו. לק שלא מתקלף זו בהחלט משאת נפשה של כל אישה שחובבת או עשויה לחבב לקים. הרי הסיבה המרכזית למניעה משימוש בהן היא בדיוק זו, מחלת ההתקלפות.

הסוגיה של קילוף הלק היא בהחלט סוגיה שורשית ואינהרנטית ואכן גם חברות הלקים מודעות לה ומייצרות לקים עמידים יותר ויותר. למעשה עמידות הלק הפך לקריטריון בסיסי לאיכות הלק והיום גם מותגים גנריים כמו Picasso כבר יודעים לייצר לקים עם שרידות גבוהה באופן משמעותי. יחד עם זאת, לק שלא מתקלף כנראה שעוד לא המציאו ועל השאלה איזה לק הכי עמיד התשובה תהיה לק ג ל הכי טוב.

לק עמיד לשבועיים שלושה
כמענה לצורך בעמידות הלק, אבל לא רק- נולד הלק גל. למרות העמידות ההולכת וגדלה ובפרט אלו של חברות לקים מומלצים כמו של canni , nail creativity ושאר החברות המככבות בשורות הראשונות של רשימות הלקים המובילים.

חברות לק ג’ל מומלצות כמו בלו סקי ואופי יודעות לייצר לקים שעמידים לשבועיים, שלושה ואף יותר. יש לקים שנשארים עמידים עד הסוף ומחליפים אותם כי הציפורן כבר צמחה יותר מדי ואי אפשר להמשיך להסתובב בצורה הזאת יותר. יחד עם זאת, חשוב מאד לזכור שעמידות הלק והנראות שלו הן לא רק תוצאה ישירה של איכות הלק בלבד. נכון, איכות חומרי הגלם והמבנה המולקולרי שלהם משחק תפקיד חשוב בעמידות ונראות הלק לאורך זמן. עם זאת, לאיכות העבודה ורמת המקצועיות בה היא נעשתה יש השפעה ישירה ומשמעותית על התוצאה הסופית וכן על עמידות הלק.

כך לדוגמה, במקרים של ציפורניים דקות ובעיקר ציפורניים עם נטייה להתפצלות לצורה של הציפורן תהיה השפעה ניכרת על עמידות הלק. במבנה מרובע פינות החלק החיצוני של הציפורן פגיעות יותר ומהוות לרוב את המקור להתפצלות. במקרה של צורת ציפורן עגולה, אין פינות, ואין מקור, באופן כזה רמת הפגיעות והתפצלות הציפורניים פוחתת באופן ניכר ומהותי.

איזה חברה של לק ג’ל הכי טובה
כמו הטיפ על צורת הציפורן להגדלת העמידות שלה יש עוד נקודות חשובות שמשפיעות באופן ישיר ומהותי על מידת העמידות של הציפורן עצמה וכן גם של הלק שעליה. לדוגמה שומניות הציפורן. ציפורן שומנית שמורחים עליה לק, ואפילו לק ג’ל תהיה עמידה פחות בפני התקלפות הלק מאשר ציפורן יבשה לחלוטין. ציפורן יבשה כשלעצמה זה גם לא מספיק, אם רוצים לקבל את התוצאה האופטימלית, משום שכדי לקבל תוצאות מעולות באמת, על הציפורן להיות נטולת עור עודף שבהמשך עשוי גם הוא בתורו להידחף מתחת לשכבת הלק ולקדם את קילופו.

חברות הלקים עושות עבודה יוצאת מן הכלל ונראה שאלו הלקים הספורים והבודדים שלא מצליחים להגיע לרמות גבוהות של מבחר גוונים, עושר המרקם ועמידות הלק עצמו, בין אם מדובר על הלקים הרגילים ובין אם מדובר על לק ג’ל. זאת בדיוק הסיבה שבגינה השאלה איזה חברת לק הכי טובה היא שאלה עם חשיבות משנית. רוב הלקים, למעשה הרוב המוחלט של הלקים הם מצוינים.

יחד עם זאת, לא גם הגוונים והדגמים של כל חברות הלקים זהים לאחיהם באותה החברה ובחברות המקבילות. אפשר לראות את זה על רמת האטימות של גווני השחור, על המבחן של גווני האדום, על הגיוון שבצעי קיץ, על פערים בזמני התייבשות הלק ועוד כהנא וכהנא. למעשה, אי אפשר להגיד על שום חברה שכל המוצרים שלה הם ללא דופי, מבלי יוצא מן הכלל, אבל מה שמעניין במיוחד הוא שאלו דווקא חברות הביניים ואפילו מותגי הבית דוגמת לייף, יודעים לספק את קשת הפתרונות הרחב ביותר ברמת האיכות הגבוהה ביותר, שזה נתון נפלא. יחד עם זאת, לחברות המקצועיות יש ערך מוסף שאין לו תחרות וכאן אפשר למצוא מבחר עשיר של מוצרים מקצועיים.

איך אפשרי לעזור ?
whatsapp