איך למרוח לק נכון?

נזילות?!  מי לא מכיר אותם??

הכי מבאס הכי בעולם
הסיבות הגורמות לכך מניקור לא מספיק נקי: מספיקה חתיכת עור קטנה שנשארה מוחבאת שם מתחת לקטיקולה כדי להרוס עבודה מושלמת. שאריות עור קטנטנות בסינוסים במיוחד כשלא עובדים נכון עם מכונת השיוף, או כאשר לא מעבירים לרוורס שעובדים על הצד השני של האצבע ובדרך כלל משאירים צד אחד פחות נקי.
כל הנזילות וחצאי נזילות מאריכות לנו מאוד את זמן העבודה ,לכן אני מעדיפה להשקיע אותו על מניקור מושלם ולא על נזילות פינשים ותיקונים בעזרת ראש שיוף.

אבק?!

סיפור חייה של כל בונת ציפורניים
חשוב לדעת שהניגוב עם אלכוהול לא מוריד את גרגירי האבק במלואם , לכן אני ממליצה לשטוף ידיים במים אחרי המניקור ולפני הג’ל, יש אפשרות ללחוץ על משטח הציפורן בפד גזה ללא סיבים לטבול באלכוהול על קיסם עץ וממש לעבור איתו מתחת לקוטיקולה.
גם משטח עבודה גם חייב להיות נקי לפני המריחה
אחרת מספיק התעטשות אחד שלך או של הלקוחה וכול גרגירי האבק יעלו שוב לאוויר ויהרסו לך את הלק

את נדיבה מדי?

 זה מצויין, רק לא בתחום שלנו אני ממליצה לך.   
כמה שפחות צבע יהיה על המכחול, כך יהיה נוח לעבוד ופחות נזילות ונגיעות יהיו לך.

מבנה אנטומי?

אז נכון שבמבנה אנחנו עובדות עם כמויות גדולות יותר של בייס אך לא כל “חברה של בייס” טובה לעבודה על כמה אצבעות בו זמנית . לכן במקרה זה המהירות ואיכות העבודה תלויה גם בסמיכות הבייס.

מכחולים:

יש סוגים שהם לא נוחים, עבים, דקים, קשיחים. נכון, מאוד קשה למצוא מכחול אשר תתחברי אליו למרות שהוא נחשב סופר מקצועי או מחברה מובילה ומומלצת אני מבינה אותך לא פשוט כלל למצוא מכחול וצבע
או בקבוק מושלם במוצר אחד יש עשרות חברות לק ג’ל ואישית אני מעדיפה לעבוד רק עם 3-4 חברות שהתחברתי אליהן ומוציאות את התוצאה המושלמת בעיניי. אך זה באמת חלק גדול בהצלחה שלנו חשוב לזכור שלא תמיד מה שנוח למישהי יהיה נוח גם לכן שיטת ההמלצות במקרה הזה לא ממש עובדת.
יציבות היד זה שם משחק, והזרת זה שם הקסם
כאשר היד לא יציבה ואת לא נתמכת בזרת, אין שום אפשרות להיות מדויקת

 טיפים :

כשאת מתקרבת לעור תפני את האצבע של הלקוחה אם הציפורן כלפי מטה כך הלק ג’ל לא ינזל מתחת לעור. כדי למרוח ג’ל כמה שיותר קרוב לעור, צריך לדחוף את העור עם הדוחף ואז ניתן גם למתוח קצת את הקטיקולה עם האצבע שלך כלפי מעלה, חשוב לזכור שבשלב הזה אין מצב לעבוד על כמה אצבעות ביחד.
אז אנחנו משחררים את העור רגעים ספורים לפני שהיד נכנסת למנורת הייבוש.

 אם כבר נזל לך מה עושים?

זה תלוי בחומרת המצב אם המצב אנוש, מנטרלים ומורחים שוב אם זה בקטנה: אפשר עם מקל עץ
ואם כבר התייבש? אז משייפים עם ראש נזילות קטן ועדין
אני פחות אוהבת ראשי קרבייד במקרה הזה, הם גסים מדי ולפי דעתי מזיקים יותר מאשר עוזרים בכל שלבי העבודה צריך לדעת עם אילו ראשי שיוף לעבוד בכדי ”להציל” את המצב ולא להזיק יותר.

איך אפשרי לעזור ?
whatsapp