דוגמאות לציפורניים עדינות – דוגמאות חורף 2022

טיפוח הציפורניים הפך קודש ובתקופה שבה טיפוח ציפורני הרגליים יכולה להיות בחירה ולא כורח כמו בקיץ, מה עוד נותר לנו חוץ מלהתפנק ולהשקיע בכפות הידיים. מעבר לצורך לטפח את כפות הידיים לאורך כל השנה ובפרט בחורף המטעה. כאשר הטמפרטורה קרה ויש גשם קיימת נטייה להניח שישנה לחות והעור שלנו מוזן, אבל בפועל הקור מייבש והעור זקוק לטיפוח בחורף לא פחות מאשר בקיץ. גם הקרינה לא באמת נעלמת. אלה רק חלק מהסיבות שטיפוח הציפורניים כחלק ממכלול שגרת הטיפוח הוא הרבה מעבר לטרנד של לק ג’ל אלה בגדר סמל סטטוס.

דוגמאות לציפורניים 2022 – מה חדש על המדף?

חורף 2022 צפוי להיות מרענן ועדין. קל מאד לראות את המגמה למי שמטה עין ומתבוננת על יצירות האמנות שמתהלכות סביבנו. הרי אמנות עיצוב הציפורניים כבר מזמן היא לא רק מריחת לק ומריחת הלק כשלעצמה היא אמנות משמעותית שהיכולות בה אינן מובנות מאליהן. מעבר למריחת הלק יש את הקטגוריה האינסופית של איורים, ציורים ושיבוצים שמוכיחה כל פעם מחדש שאפילו השמים הם לא הגבול. על רקע כל השפע הזה ניתן להבחין בכמה מגמות מובהקות שמתפתחות כבר זמן מה ובשנה האחרונה הפציעו בעוצמה.

1. צבעי גוף – האדום, במקומו מונח, אבל אפשר לראות יותר ויותר נשים ונערות שבוחרות צבעים בגווני גוף כמו ורודים, אפרסקים, צבעי פודרה ועוד. אלו בהחלט צבעים מחמיאים, קלאסיים, בעלי מראה סולידי אבל אמירה נחרצת וזו לא בכדי הפכה לבחירה פופולארית כל כך. מה שיפה בבחירה הזאת הוא שהפופולאריות שלה לא שוחקת אותה והיא ממשיכה לשמור על מעמדה.
2. צורה – מגמה נוספת מעניינת למדי היא בצורה של הציפורן. דוגמאות לציפורניים עדינות ניתן לראות כיום שינויים בהיבט זה. בעשורים האחרונים, לפחות בשניים שבהם צורת הציפורן העגולה פינתה את מקומה לצורה המרובעת וזה בעיקר מה שניתן היה לראות. דוגמאות לציפורנים שפיץ בתחילת שנות האלפיים אפשר היה לראות בעיקר בקרב יוצאות ברית המועצות ואיכשהו הן גם התלוו לקונוטציה נוקשה יותר. כיום אפשר לראות חזרה לגרסה המרוככת וזה נראה פשוט נפלא. יסכימו עם כך גם אלו שדחו את צורת השפיץ, או בשמה הנוסף- צורת הטיפה. בשילוב עם איורים עדינים, טון בהיר ואפילו לק שקוף בלבד או פרנץ’ עם שיבוץ קטן נראים פשוט מדהים.
3. דוגמאות עדינות לציפורניים לא רק בידיים – וזה חשוב לזכור. אף על פי שחורף משחרר אותנו מחובת הלק בציפורניים, הוא לא אוסר עלינו להמשיך ולטפח את כפות הרגליים גם במהלך החורף. בסופו של דבר, גם אם זה רק במקלחת ובמיטה, אנחנו חשופים לכפות הרגליים שלנו, חשים אותם ויכולים ליהנות מהטיפוח שלהם, או שלא. חבל לוותר הן על פדיקור והן על מריחת לק ואפילו אקריל או ג’ל שישמור אותו לאורך זמן.

דוגמאות לציפורנים חורף 2022 אפשר לתאר במילים, אבל כמו שאומרים- תמונה אחת שווה אלף כאלה, לכן ההמלצה החמה היא לפתוח עיניים ולקבל השראה. לנצל את המפגש הבא עם הקוסמטיקאית בשביל להציף ברעיונות ולהיפתח להשראה. זה בדיוק הזמן לשחק עם היצירתיות בחיים, להפגין תעוזה, ולהביע את הצדדים באישיות שמקבלים פחות ביטוי בשגרת היום יום. בין אם אתן נפגשות עם הקוסמטיקאית למטרות לק ג’ל, לק אקריל או אפילו מריחה רגילה, גבול היצירה הוא אינסופי.
ואם אתן מתקשות להתמיד על ביקור אצל הקוסמטיקאית זה לא אומר שחייבים לוותר על טיפוח כפות הידיים או על הציפורניים ויש לא מעט שאפשר לעשות לבד בבית כדי להבטיח מראה מסודר, נקי, מטופח ואפילו מעוצב. שימוש בחומרי גלם איכותיים כמובן יבטיחו תוצאה טובה יותר, הן בחומרי הטיפוח והן בחומרי העיצוב, הציור, המריחה והייבוש של הלק. כדאי להקפיד למרוח קרם ידיים באופן יומיומי ואף לצרף שמן לבסיס הציפורן על מנת לשמור על העור רך וקל לטיפול.

איך אפשרי לעזור ?
whatsapp