דוגמאות לק ג’ל 2022 – אומברה, פרנץ’ וכל מה שחם

החורף שבא אלינו לטובה משתקף מריח הסתיו שמציף אותנו למרות שהימים עדין חמים כבר שינה את האווירה. אפשר לראות את זה על הבגדים ואפשר בהחלט לראות את על הציפורניים. לא רק בבחינת צבעי הקיץ שמתאפיינים בגוונים בהירים, פסטליים ובוהקים, אלא גם בהיבטים נוספים. המעבר מתאפיין גם בשינויים של צורה, איורים, אורך והיבטים נוספים שמתכתבים עם החלפת העונה.
בחורף אנחנו מתכנסים וזה ניכר עלינו מכל עבר. ההעדפה למקומות סגורים וקרירים, הקצב שנהיה מעט איטי יותר ואתו גם כמות התנועה. אנחנו פחות מסתובבים ברחובות, פחות מבלים בחוץ בשעות הערב, פחות נחשפים. החורף הוא הזדמנות נהדרת לתהליכים של אינקובציה שכוללים ריפוי, תיקון ושדרוג, והטיפוח שלנו בהחלט זוכה לתפנית ולמכת הזנה משמעותית בתקופה זו. כמו כל דבר אחר, גם ציפורניים יפות מגדלים בחורף, ובקיץ נהנים מהן ומאפשרים להן להישחק עד תקופת האינקובציה הבאה.

אז מה מחכה לנו בחורף הקרוב מבחינת דוגמאות לציפורניים?

בחורף הקרוב צפויות לנו הפתעות נעימות. אפנת לק ג ל קיץ תמשיך גם בחורף ונראה שבנות ישראל לא עתידות לוותר על הלק ג’ל או אקריל שלהן בקרוב. ובעצם, למה להן? היתרונות של לק ג’ל הם כל כך רבים ומשמעותיים שבאמת אין שום סיבה וצורך להחליף את מה שעובד.
דוגמאות ללק ג’ל אפשר לראות כמעט על כל יד נשית וכאשר אנחנו מדברים על דוגמאות יש לכך הרבה מאד היבטים, הן מבחינת צורה, הן מבחינת אורך, צבע, עיטור, סוג הציפוי ואפילו סגנון מריחה. כל אחד מההיבטים הללו, בנוסף לחומרי הגלם עצמם משפיעים השפעה מכרעת על התוצאה הסופית וכמובן שמשפיעים באופן ישיר על איכות התוצאה ועמידות העבודה לאורך זמן.
לק ג’ל דוגמאות יפות ניתן למצוא גם לא מעט ברשת עצמה, כך שאפשר להגיע גם מוכנים אל הקוסמטיקאית מבחינת רעיונות והעדפות, בצירוף של המחשה ויזואלית אותה ניתן לדלות מהרשת ולשמות להצגה עתידית, בין אם מדובר על כיוונים קלאסיים ועל אחת כמה וכמה אם רוצים ללכת על הטרדנים.

לק ג’ל פרנץ חוזר ובענק

אחרי שהוא כיכב בענק בשנות התשעים ובתחילת שנות האלפיים במשך תקופה די ארוכה יכולנו לראות חזרה לאחידות הצבע ומעבר מהפרנץ לעיטורים וציורים עוצרי נשימה. יחד עם זאת, לפרנץ יש אפקט שאי אפשר להתעלם ממנו. מדובר על סגנון שמעניק מראה מטופח ורענן גם לאחר שבועיים שלושה. זאת ועוד, אפשר לדחות את הביקור אצל הקוסמטיקאית משום שלא מתקיימת אותו ניגודיות מהדהדת כמו עם צבעים בוהקים, כשהציפורן מתארכת לאורך משמעותי. אז אחרי שבמשך שנים התמקדנו חזרה לגוון אחיד, כעת אנחנו חוזרים אל הפרנץ, אבל עם טוויסט. כמובן שהכניסה המסעירה של צבעי הפודרה, הבסיס החלבי וגם השימוש בצבעים בהחלט שינו את פני הפרנץ הקלאסי ושידרגו אותו מאד.

לק ג׳ל דוגמאות לנערות – אומברה ציפורניים
האבולוציה של הפרנצ פוגשת את האומברה שמעניקה תוצאה סופית מטריפה שמתאימה לכל הגילאים, וקלאסית במיוחד לנערות ונשים צעירות. הטכניקה מאפשר לעשות שימוש כמובן בכל הצבעים מה שמייצר תוצאות מדליקות ועוצרות נשימה, לצד כל היתרונות של הפרנץ הקלאסי.
ציפורניים דוגמאות אומברה או כל טכניקה או איור אחרים ניתן למצוא גם באתר ולהתמלא בהשראה לפעמים הבאות. בין אם לק גל דוגמאות, בין אם אקריל, בנייה או אפילו על הציפורניים הטבעיות, מבלי לעשות לפני כן ציפוי.

כמובן שטיפוח ציפורניים אינו מחייב מריחת לק ג ל דוגמאות, גם לא הבסיסיות והסולידיות ביותר עבור מי שמעדיפה ללא. יחד עם זאת ולמרות שעל הלק אפשר לוותר והוא בגדר תוספת נחמדה, על הטיפוח של כף היד והציפורניים עצמן לא כדאי לוותר. בין אם זה מבחינת הזנה ולחות של כף היד וגם של העור שמסביב לציפורניים, ובין אם זה שגרת טיפוח של הציפורן עצמה. טיפוח הציפורן הוא יסוד חיוני והכרחי בשגרת הטיפוח הכוללת וככל שהוא נעשה בהתמדה, הן בכפות הידיים והן בכפות הרגליים, התוצאות מתגמלות ביותר. כמובן שעדיף לעשות את זה אצל אנשי מקצוע שיבטיחו עבודה יסודית ונקייה, אבל אפשר לעשות את זה גם לבד, לפחות ביום יום ובין הביקורים במכון.

איך אפשרי לעזור ?
whatsapp