הארכת ציפורניים עם תבנית

בטכניקה זו אי אפשר לבנות ציפורניים עם אבקת אקריל בשיטת הטבילה, חוץ מטבילה אפשר להשתמש בכל חומרי הגלם, באקריל, ג’ל, אקרילג’ל (פולי ג’ל) חשוב להניח את התבנית צמוד לציפורן ובקו ישר עם הציפורן. תבנית שאינה מונחת נכון מתחת לציפורן, יכולה לעוות ולשנות את צורת הציפורן המלאכותית. חומרי הגלם שמניחים על התבנית, יקבלו את צורת התבנית. שלב התאמת התבנית לציפורן הטבעית הוא משמעותי מאוד בקבלת המראה הסופי.

טיפס עם תבניות מותאמות לפוליג’ל:

אני מכירה את המוצר הזה שנים רבות ואף ניסיתי אותו בעבר הרחוק, אבל לא כל כך התלהבתי והתחברתי אליו הוא לא הפך להיות פופולארי אצל טכנאיות הציפורניים ולא חזרתי לבדוק אותו שוב. אבל כמו כל דבר בתחום שלנו, גם המוצר הזה הפך מהפך והמוצר שקיים היום בשוק הוא מוצר משודרג וברמה גבוהה. בנוסף, חומר גלם חדש יחסית שכבש את עולם הציפורניים, האקריג’ל, עובד מעולה עם הטיפסים ההפוכים, כך אני קוראת לסוג הטיפס הזה. אפשר לבנות איתו ציפורניים בשיטת, אקריל, ג’ל, אקריג’ל, לא ניתן לבנות איתו ציפורניים בשיטת הטבילה.
הבחירה שלך כמקצועית באיזו טכניקה לעבוד ועם איזה חומרי גלם, צריכה להיות חלק מהתאמת המוצר ללקוחה. יש להתחשב ברצון הלקוחה ולהפעיל שיקול דעת מקצועי מה הכי מתאים ובמה הכי נכון לעבוד, כדי להעניק ללקוחה את הטיפול הטוב ביותר עבורה. מכיוון שלכל אחת מהטכניקות יש יתרונות וחסרונות, כדאי לדעת לעבוד בכל הטכניקות ולהתאים אותם לחומרי הגלם הטובים ביותר עבורם. כשעיצוב הבסיס לבניית הציפורניים נעשה באופן מקצועי ונכון, זה מבטיח 50% מהצלחת של הטיפול.

איך אפשרי לעזור ?
whatsapp