פדיקור מקצועי – ציוד וטיפים

אם את מחפשת אחר ציוד מקצועי לפדיקור, על מנת לשמור על טיפוח, אסתטיקה ובריאות של כפות הרגליים, כדאי שתכירי את הציוד והטיפים החשובים. אז מה כדאי שיהיה ברשותך על מנת לעשות פדיקור לא פחות ממושלם?

פדיקור מקצועי – שלב אחר שלב

פדיקור קלאסי דורש מספר שלבים בסיסיים וחשובים:

  • השריית כפות הרגליים במים חמימים – שלב זה הוא קריטי כהכנה לפדיקור. השריית כף הרגל במים חמים תסייע להסרת עור יבש ועודף מכף הרגל.
  • סידור, שיוף ו/או גזירת הציפורניים בכפות הרגליים – שלב זה הוא חשוב בבריאות כף הרגל. גזירת הציפורניים באופן נכון תסייע להימנע תופעות לא נעימות, כמו ציפורן חודרנית או פטריה, כמו גם תסייע בהחלמתן. שלב זה גם כולל דחיפה והסרה של העור העודף מסביב לציפורניים, שיוף וסידור פני השטח של הציפורניים.
  • הסרת העור העודף מכף הרגל – בשלב זה יש לשפשף היטב את כף הרגל עם פצירה המיועדת להסרת העור היבש והעודף. זאת, כמובן, לאחר השרייה של הרגל במים חמים. במידה והעור קשה להסרה, ניתן להשתמש גם במגרדת מקצועית או מכונת פדיקור מקצועית המסייעת לשייף עור גס וקשה, המתאפיין בסדקים וחריצים.
  • עיסוי כף הרגל – לאחר שסיימת עם השלב הטיפולי, את מוזמנת להתפנק עם השלב הנעים, עיסוי כף הרגל עם קרם רגליים ייעודי.
  • מריחת מחזק או לק – להשלמת הלוק ושמירה על האסתטיקה מרחי מחזק ציפורניים ו/או לק. 

ציוד מומלץ לפדיקור מקצועי

מניקור הוא לא רק טיפול קוסמטי אסתטי, אלא גם קוסמטי טיפולי, המסייע לטפח ציפורניים בריאות. גם אם מדובר במניקור ביתי, מומלץ להשתמש בציוד מקצועי ואיכותי.

  • פצירה, דוחפי עור וצבטיות – משמשות כציוד חיוני לסידור, שיוף וקיצור הציפורניים, ופני השטח שלהן. בנוסף, משמשים כציוד חיוני להסרת העור העודף מסביב לציפורניים.
  • פצירה או מגרדת לכף הרגל – השלב החשוב ביותר בפדיקור הוא הסרת העור העודף בכף הרגל, ובעיקר באיזור העקב שנוטה לפתח עור יבש בשפע. אם פצירה או מגרדת מקצועית לא מספיקים – נסו מכונת שיוף חשמלית.
  • מכונת שיוף חשמלית מקצועית – נקראת גם מכונת פדיקור מקצועית, זאת על אף שהיא מיועדת גם לפדיקור וגם למניקור. מסייעת להסרה נוחה של העור היבש העודף מסביב לציפורניים ובכפות הרגליים ו/או הידיים. מומלץ לכל אחת ובכל בית.
  • גלילי שיוף – להשלמת השימוש במכונה, יש להצטייד בגללי שיוף חד פעמיים, אשר מגיעים במספר דרגות שיוף שונות, ומותאמים לראש מכונת השיוף החשמלית.

 

מתעניינים בציוד הטוב ביותר לפדיקור מקצועי? ADIDA – בית הספר למקצועות היופי ומרכז לטיפוח ויופי, אשר הוקם על ידי עדי בוקובזה – מאסטרית בבניית ציפורניים וותק וניסיון של 15 שנה בתחום, מספק מוצרי קוסמטיקה, טיפוח ואיפור מקצועי לקהל הרחב. בעדידה תמצאו מבחר עצום של מוצרים מקצועיים לציפורניים – מגוון רחב של לק ג’ל מהחברות המובילות, נוזלי אקריל ואבקות שונות, מכשירים חשמליים לקוסמטיקה ובניית ציפורניים, תכשירים וחומרים לטיפול בכף הרגל ולעבודה מקצועית. כל המוצרים והציוד למניקור ולפדיקור מקצועי הם באישור משרד הבריאות, איכותיים ובטוחים, ומגיעים במשלוח מהיר עד הבית.

 

לכל שאלה ולפרטים נוספים – פני אלינו עוד היום באתר, בטלפון 08-6752596, בנייד: 052-8747873, או בדוא”ל: office@adida.co.il/.

 

 

איך אפשרי לעזור ?
whatsapp