שמן מומלץ לעור מסביב לציפורניים – כל מה שצריך לדעת

טיפוח כפות הידיים והרגליים הוא נושא חשוב שכדאי להקדיש לו זמן ותשומת לב. כיום ניתן לראות שאחוז לא קטן של הציבור, גם גברים ולא רק נשים, מודעים לאפשרות של קצוות מטופחים ומקדישים למימושה את זמנם, כספם ומרצם. זאת במטרה להפיק מהאפשרות שעומדת לרשותם להרגיש טוב יותר את המקסימום, ליהנות מהדרך ובסופו של דבר לקבל איכות חיים טובה יותר. טיפוח הקצוות הוא עולם שלם שמכיל טווח רחב של פתרונות והיבטים שונים החל מקיצוץ נכון של ציפורני הרגליים, דרך הכנה שלהם על ידי שמן לציפורניים ועד לעיצוב הציפורניים, פיזיותרפיה וטיפול של בעיות פרקים נפוצות, שיוף וניקוי הצטברות של עור קשה, התמודדות עם רגישויות ויובש של העור והרשימה עוד ארוכה.

שמן ציפורניים – למה זה טוב?
שמן באופן כללי הוא טוב לנו, טוב לנו לאכול ולצרוך שמן דרך הפה וטוב לנו למרוח שמן על העור. לשמן יש אפקטים שונים שכתוצאה מהם העור נשמר מטופח ומוזן, הוא מתרכך וקל יותר לעבודה והוא נותן שכבת הגנה לעור שמאפשרת שימור ושיפור שלו.
אנחנו מכירים את שימושי השמן לעיסוי הגוף, אבל כדאי לדעת שאותו שמן פרוטאין לציפורניים עושה בדיוק את אותו אפקט. השמן מרכך ומזין את העור, מאפשר לו לספוג את כל מה שהוא זקוק לו ומרכך אותו, תוך שהוא הופך אותו לנעים יותר למגע, ובוהק יותר למראה. שמן מאפשר לעבוד בצורה קלה יותר עם העור, בין אם מדובר על שמן לקטיקולה או כל שמן אחר.

שמן לעור מסביב לציפורניים – דברים שחשוב לדעת
• שמן ולק לא הולכים ביחד. עמידות הלק תלויה במידה רבה ביובש המשטח עליו הוא מונח, כלומר הציפורן. ככל שהציפורן תהיה שומנית יותר כך עמידות הלק, גם ג’ל תהיה נמוכה יותר. לכן, חשוב לעשות את הטיפול לא לפני הנחת הלק באופן שסמוך לאירוע ולשטוף ידיים עם סבון, אשר דוחה שמן, ממש לפני שמגיעים למרוח את הלק. כמובן שמומלץ מאד לעשות טיפול עם שמן לאחר מריחת הלק, כך הרווח יהיה כפול ולצד טיפוח העור תתאפשר הסרה קלה יותר של שאריות הלק שיצאו מגבולות המסגרת, ללא שימוש באצטון.
• שמן לא אוהב שמש וכולנו יודעים את זה ממחיר הפיגמנטציה, לכן טיפול שמן חשוב לעשות בשעות הערב ולא להיחשף עם השמן לאור השמש.
• התמדה היא אם כל המידות הטובות וככל שיש התמדה בטיפוח כך השכר בהתאם. לחוויית הטיפוח והתוצאות שלה יש ערך מוסף שלא יסולא בפז. זה באמת משפיע על החוויה שלנו בעולם, ולנוע בעולם מתוך מקום נעים, נינוח ומלא זאת זכות גדולה.
טיפוח כללי ובפרט ככל הנוגע לטיפוח קצות הגוף, בהן מתרכזים גם קצות האצבעות זה מעבר לנראות וטיפוח כללי וחיצוני, זה שדרוג מאד משמעותי לכל חווית החיים. האזורים הרגישים ביותר שלנו מקבלים תשומת לב, טיפול ומקום וזה משליך עם אדוות כמו מאבן שנזרקת אל אגם.

לקבלת טיפים נוספים על איך טיפוח ועבודה מדויקת, לרבות בחירת הציוד והגישות השונות באופן שיאפשר להתוות את הדרך המתאימה ביותר באופן אישי ופרטני מומלץ להיכנס לאתר של ADIDA וגם לבקר בבלוג

איך אפשרי לעזור ?
whatsapp